I ett kaos

I ett kaos där tiden rinner av min kropp, droppar på mina fötter.
Tiden ploderar och efter fem minuter så har en timme gått.
På en plats där behov glöms bort och ersätts med känslor.
En plats där fantastiskt dåliga idéer uppstår och saker runt omkring en går sönder.
Våldsamt höga stön tränger sig in i mina trumhinnor, ekar.
De kommer inte från mig, men ej heller från dig.

Verkligheten omvandlas till märkligheten och plötsligt är jag i din famn med cocos på mina knän, lönnsirap på min tunga.
På radion sjunger dem om att slicka på folk för sin egna personal gain, men det enda vi gör är att bränna upp vår självdisciplin.
Molnen som vi inte sover på är fluffiga som tokiga katter och där studsar vi omkring hand i hand.

När allt är klart så är det bara tomhet och skräp som återstår.
Ändå står vi bara där och ler och väntar på att badkaret ska fyllas med alldeles för varmt vatten.
Sedan stoppar jag in hörlurar i mina öron, du häller citronvatten på ditt hår.

Jag öppnar dörren.
Vi kommer aldrig ses här igen.
Jag stänger dörren.
Tåget går snart.
Jag älskar dig.

Love & Peace

Kommentarer
Postat av: As

Fb är ett forum som är alldeles för lätt tillgängligt. Om jag bara inte vetat, då hade jag varit där.

2013-12-28 @ 17:04:28
Postat av: As

De e inte helt sant, om bara Oscar inte vetat... så hade jag varit där.

2013-12-28 @ 17:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0