Brabrabra

Nu har jag tränat 5 gympass, två löparpass, ett gympapass och 7h i gympasal under den senaste veckan. Även om jag inte känner att jag direkt tränar kondisen inför GBG än så känns det som att jag iaf gör något vettigt med kroppen :) Så ikväll var det välförtjänt vila hos Johanna med BSG och Alfapet ^^ Tatueringstid bokad, kommer nog lägga upp en bild när den är klar.

Och nu har jag spenderat en timme med att skriva på boken och åter igen fått den där känslan över att den är så **** bra! :D Det enda som krävs är lite tågfilosofier så faller bitarna på plats och nu har jag nog inte mer än 3-4 sidor kvar tills boken är klar! Woho! Så brabrabra!

Love & Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0