Zombie love song

I want to steal your heart and eat your brainz. Det är klart att det ligger nånting under ytan, så mycket har jag redan förstått, jag vet vad jag ger mig in på :) Det gör dig inte mindre perfekt i mina ögon, du kanske inte vill tro mig, du kanske tror att jag fjäskar eller tofflar eller vadsomhelst. Men så är det. Jag har aldrig tofflat för någon förut, det kanske inte säger så mycket, men jag är villig att gå med på vilka krav du än har för att få det här till att fungera. Jag vill att du ska vara min :> You passed the girlfriendtest with a new record!

Har varit inne i Malmö på festivalen idag, med Klara :) Mucho trevligt, uppdaterade varandra med roliga och intressanta historier. Jag åt en jättegod kantarelltoast, omnomnom :3 Vi klappade en katt också. Visst, den var gjord av metall och inte social, men man kan aldrig vara kräsen när det gäller katter ^^ Träffade Jonte en stund med och hängde lite, på tåget hem träffade jag Denis och catchade up. Social dag. Bra dag. Dags att fortsätta plugga.

Love & Peace

Kommentarer
Postat av: Anna

va var du i Malmö och hälsade inte ens på i Lund?:O

Svar: Jag har en tenta att plugga på :P
None None

2012-08-22 @ 08:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0