Brain

Varför gör du såhär? Låter mig glädjas, hoppas, tro. Press utifrån, andras åsikter. Nej, det är inget sånt, jag har ingen bortförklaring. Det är ditt fel. Låt mig vara, låt mig vara glad. Skräm inte bort Eevee när jag väl har hittat henne. Sluta, sluta göra mig till ett svin. Jag hör vad jag själv säger, ser vad jag själv gör, förstår vad det är som händer. Så bara lugna ner dig, lugna ner mig, backa några steg och fuska inte. Hoppa inte över alla steg, rusha inte. Jag vill inte fortsätta, fortsätta missuppfatta, fortsätta missuppfatta signaler. Så skärp dig nu, idiothjärna.

Denna veckan har i övrigt varit galet awesome. Jag har blivit rörd av jordnötssmör och gett bort citronfanta. Jag kommer aldrig glömma den här veckan och jag hoppas på att du fortfarande håller min hand.

Love & Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0