Födelsedagsfest för Johanna (!)

Vadå "Anonym"?XD

Fredagkväll och hemkommen igen. Jag har precis varit på hemmafest hos Johanna Tillberg, en vän som jag träffat några gånger under det senaste året men inte känner jätteväl. Jag var kanske inte där så värst jättelänge, men det var hur som helst mycket trevligt =) Hon fick lite chokladpraliner och hon bjöd mig på lite mögelost, me gusta!
Annars idag har jag varit och fikat och shoppat i Ofm med Ninis, alltid lika glädjande =) Julte passade bra och nu har jag börjat få kontroll på julklappandet ^^ Kanske ska få lite julkänsla i år ändå.

Det blev åter tyst. Cecil slutade studsa med sin boll. Sean satte sig ner i sängen igen, chockad och förvirrad. Hans far hade varit här nyligen. Han hade blivit bortförd av en medlem i OXYGEN, en förening som står för att se till att samhället och Världen fungerar som det ska. Så långt förstod Sean, men sen då? Hade han lyckats bli frisläppt, eller..? Sean ville inte tänka tanken. Eller hade han blivit avrättad? - Klipp taget ur Legenden om Akárna.

 

Love & Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0