30 sanningar om mig.

1. Om jag kan komma på en ursäkt till att göra något jag inte vill så kör jag på det.
2. När jag åker buss föredrar jag att åka baklänges.
3. Jag tycker inte om facebookchattens smilysar.
4. Jag tycker om att prata.
5. Om jag känner mig osynlig så försöker jag göra jag mig mer osynlig.
6. Min musiksmak varierar i perioder. Oftast lyssnar jag på samma artist/skiva/låt en längre tid och sedan byter.
7. Jag är heterosexuell men bicurious.
8. Allt jag får gör mig glad.
9. Jag hatar att känna mig dålig.
10. Jag tror inte på begreppet "för snäll", sålänge det inte medför negativa konsekvenser.
11. Jag älskar att ha ett nytt sms att läsa när jag vaknar på morgonen.
12. Jag är nöjd över mitt utseende, men är ibland rädd för att det är en dålig sak.
13. Att trycka min bok har gett mig mer ångest än glädje.
14. Jag spenderar mycket ensamtid till att sjunga och dansa i lägenheten.
15. När jag var liten ville jag bli författare, sedan spelprogrammerare, sen rockstjärna, sedan lärare.
16. Mitt turnummer är tre och har alltid varit det.
17. Jag tänker väldigt mycket och blir därför sällan förvånad.
18. Jag ser mig själv som en smart, men väldigt tankspridd, individ.
19. Jag är monogam och letar fortfarande efter "den rätte".
20. Om jag var en pokémon skulle jag vara Farfetchd.
21. Om jag hade en pokémon skulle jag ha en Ditto.
22. Jag önskar att jag var en bättre musiker än vad jag är.
23. Nörd i all ära, men jag känner inte att jag slösar bort mitt liv.
24. Jag tycker inte om att prata i telefon med folk jag inte vet vilka är.
25. Jag blir disfunktionell när jag får otydliga instruktioner.
26. Det som skrämmer mig mest av allt är jag själv.
27. Jag har väldigt goda vänner som jag tänker mycket på även om jag inte har mycket kontakt med dem.
28. Det jag tänker på är ofta väldigt annorlunda gentemot hur jag uppfattas vara.
29. När jag känner mig osäker så blir jag dryg.
30. Nu ska jag sätta mig och läsa inför seminarium och spela datorspel samtidigt.

Love & Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0