Its the slenderman man!o.o

Praktik på högstadiet är awesome. Jag älskar det. Vill inte tillbaka till studentlivet igen. Tråkig med massa pendling tho :( Men tur man har mattehjälp och mentorsbarn och bästa boksinspiratorn att göra de få övriga timmarna fett uppiggande :)

Har faktiskt skrivit på boken som en tok den senaste tiden, vilket är awesome. Har aldrig fastnat och med den söta draken på andra änden av cyberrymden så kommer skrivarmotivationen i massor :3 Life is good!

Var på skräckfilm/spelskväll i helgen. Mycket trevligt :) Hade inga problem med att se andra spela eller med skräckfilmen, men när jag själv satt med Slenderman så var jag inte så kaxig. Okej för att jag var lugn, men visst hade jag puls och svetten rann ^^' Mycket glad över att ha sett lite kärlek under denna annars romantikdödande höst, trots den kusliga stämningen. :D Ledsen över att jag inte sov över där :(

Love & Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0