Superdejt!

Typ nyss hemkommen efter en fetbra kväll/natt/dag i växjö :) I förrgår kväll fick jag reda på att jag skulle ha dejt igår i växjö, där jag aldrig varit innan. Så det blev finkläder (T hade en nyny finfin dyrdyr klänning D: :D) och började på Akropolis, en fin grekisk restaurang i stan. Det var nice, gott, kul att äntligen träffa T igen (En tetrisfrivecka är galet.) :>

Sen bar det av till picknick på vårt hemliga ställe (Bästa/mysigaste/vackraste/mest romantiska stället EU) där det blev lite mysmusik och fika (som vi inte rörde) (Jag hade lagt hela eftermiddagen på att baka chocolate chip cookies varav första plåten nästan började brinna) och njöt av utsikt och varandras sällskap. Efter en stund blev det dessutom stjärnklart också = mer awesome.

Kvällen avslutades hemma hos Thette med en väldigt random skräckfilm, "cabin in the woods". Den var mest random, kan inte säga att den var så bra som folk sagt. Uppskattade dock alla Ancient ones/Call of Cthulu-referenser :3 För att gottgöra för mindre perfekt filmval så fick Thette dessutom lite massage innan vi somnade ^^ Bäst dejt ever! (so far)

Idag har jag sett Therese's skola och träffat hennes klasskamrater. Kände mig lite som en outsider och kanske inte riktigt hörde hemma där. Samtidigt så var det inte lönt att vara för shypony, as a matter of fact så hade jag det riktigt roligt :) Sen blev det lite eftermiddagsmys innan jag tog den låååånga bilresan ner till kstad igen. Life is good.

Tror att orsaken till att jag inte kaosar är att jag inte får/tar tid till att reflektera, bara kör på. Njuter, skrattar, allt är så overkligt jäkla bra. Fast långsamt, långsamt, inser jag att du finns, att det här är verkligt och att jag kommer göra mitt allt för att få det här att funka. It doesnt matter what happens now and then, as long as you'll be my friend at the end. <3

love & peace

Kommentarer
Postat av: as

De råkade inte vara så att ni hade en mörhårig man till servitör?

Svar: Nix. Det var en vagt förvirrad, blond kvinna.
None None

2012-09-07 @ 21:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0