Julklapp

Tanken med dagen var att jag skulle spela EON med gänget. Efter lite eftertanke så konstaterade jag att det är julafton om en vecka och att jag borde fixa klart julklapparna, vilket jag också gjorde =) Hittade en del saker som jag ville köpa till mig själv, men ekonomin är lite halvdan just nu så jag sparar det. Hittade bland annat Pokémon: Heart Gold för 170kr (300kr billigare än när jag ville köpa det i fjol) på kstads nyöppnade media markt. Spelet är som alla andra pokémonspel, bara det att man får en stegräknare till och för varje steg man tar så får den pokémonen man valt extra EXP. Jag gillar idén och det spelet kanske kan hjälpa mig med att få träningsmotivationen tillbaka inför våren. Har dock inte tid med att börja spela något nytt spel än, måste iaf klara av mitt Zelda först ^^
Love & Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0