Vanilj

Det är alltid likadant när man bestämmer sig för att skriva ett inlägg igen. Ska jag skriva en sammanfattning av hur det såg ut fram tills nu eller ska jag skriva en lägesrapport?

Sitter här, trött efter ett fånigt kort men ändå jobbigt löppass och dricker en cola vanilj. Konditionen är så låg så att jag är rädd att jag inte kommer klara gbg ens om jag går ^^

Haft ett gäng lediga dagar nu, därför jag kan sätta mig ner och skriva här nu. Spenderat dem hos min emma och varit på släktträff och spelat resident evil 0 och sett igenom ett gäng skräckfilmer till.

Glömde, som nämnt, att skriva någonting om min födelsedag. Har även glömt skriva om hur det var att träffa draken tre månader senare, hur små missuppfattningar har lett till ett väldigt kärleksfullt förhållande, hur min bok gick från högt tempo till helt stilla, hur jag började skriva en Zelda-fanfic på engelska, hur jag hade en underbar helg i stockholm och hur livet kan vara rätt bra nu. Har en cola vanilj i handen, ett torn bredvid teven och sex till i kylen. 

Min födelsedag var trevlig. Emma och Adam kom över och vi såg Röjar-Ralph och åt pannkakstårta enligt tradition.

Under min eftermiddag har jag ett gäng alternativ: Börja läsa på deckaren jag köpte i stockholm men inte hunnit ta tag i. Fortsätta på StarCraft 2-kampanjen. Spela LoL eller HoN eller RE0. Skriva på min bok eller fanfic. Svara på det där smset jag fick för någon timme sen. Äta något. Läsa klart vinterdrakes bok. Hursomhelst ska jag ta det sjukt lugnt, imorn drar stressen igång igen.

Fick höra på min praktik förra veckan att det är bögigt att blogga. Därserman, känner att jag passar perfekt in i den fördomen. Eller vänta.

Love & Peace

Kommentarer
Postat av: Winterdragon

Oh ja, det är mycket bögigt att blogga, jag känner att jag också lever upp till den stereotypen. Also: yay I found your blog! ^^

2013-03-24 @ 21:42:19
URL: http://vinterdrake.blogspot.com
Postat av: J-A

Yay! :D

2013-03-25 @ 12:55:39
URL: http://Akarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0