Saker jag inte ska göra.

Nu har jag sprungit gbg-varvet för fjärde gången :) Dagsformen var tyvärr inte alls som jag ville så jag hade bitvis problem med att andas och ont i den högra deltaoiden hela loppet, jädra mög att det kom tillbaka nu till varvet. Men landade på 1.37 och även om det är sämsta tiden hittills så är det fortfarande en bra tid! :) Bästa tävlingen ever, trots allt lidande ^^ Lite senare träffade jag Oskar och såg hur han bodde och fick även min tavla (bokens framsida), har dock inte öppnat förpackningen än och den följde inte med längre än till Svängsta. Avslutade kvällen med att gå ut med Mårten på två pubar inne i stan, första gången jag träffar killen utanför konventssammanhang men eftersom han också sprungit så var det inga problem att hitta saker att prata om ^^ Bra dag!

Under dagen har jag spenderat 9h i zombieformat för att vänta på att få komma hem till nylyan. Då kom jag in i en viss insikt att det nog börjar bli dags att ta tag i sitt liv. Att trivas med att vara singel är inte bra för hälsan, så fram till skolan slutar ska jag sköta mig lite bättre.
  • Avinstallera HoN, som jag i snitt har spelat 3h varje dag de senaste 15 månaderna (och då är det mååånga dagar jag inte spelat alls..) CHECK!
  • Sluta bit på naglarna, en ovana jag haft av ren lathet i säkert 12 år nu.
  • Ät inget godis/chips eller drick någon läsk på någon annan dag än fredagar och lördagar.
  • Nolltolerans på pizza och nudlar, har iofs skött detta bra men ska hålla mig hårt på det.
  • Träna bort det där som sitter i vägen för att kunna se magmusklerna som jag vet att jag har.
Denna listan lär fyllas på. Hoppas att kroppsformen blir bättre utan att jag för den sakens skull går ner i vikt, samt att jag kan lägga mer tid på att skriva på "I jakten på evigt liv" nu.

Love & Peace

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som väldigt bra punkter :)

2012-05-14 @ 14:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0