En **** bra dag!

Sådär. En bra, väl värd dag har tagit slut. Det har varit så mycket nu på senaste tiden, tentor, få boken tryckt, byta lägenhet och sådär. Så idag hade jag bestämt mig för att ha lite inflytt/release-grej med gott folk. Köpte godsaker för massa pengar, spontanköpte tvspel och fick kanonsällskap (som gav mig blommor! :D) (: Vi var och åt galet god mat på grekiskan och jag har för första gången på många många år bakat negerbollar som jag skämde bort mig och alla andra med :) När folket dragit sig så stannade Emil och jag totalt slaktade honom på Brawl, nice att skickligheten sitter i där ^^ Vi såg även på "Super", bra och galen film (:

Det allra allra bästa med denna dagen kan varit att hallonsoda, spontant och från ingenstans, ringde mig och pratade i sex minuter. Det är första gången som jag hörde hennes röst i år. Jag älskar hennes röst. Att en kvinna kan vara så full med underbarhet och att jag, om än bara för en kort stund, får hennes uppmärksamhet, det är helt galet oförståerligt. Aw, geez. Man skulle kunna tro att jag är kär, men det är inte rätt. Det är nog dock inte speciellt långt ifrån. Underbara kvinna.

Love & Peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket vackert skrivit, hoppas det är soligt och varmt

hos dej som det är här just nu i Karlshamn.

Vårkänslor... (Är som nyförälskad i V just nu.)

Kram Moster Anneli :)

2012-04-24 @ 10:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0