Sommar, spel och semestrande

Skolsaker är fixade, bara en omtenta kvar i sena augusti annars är det chill. Projekt att ta tag i mitt liv känns fortfarande helt okej, bortsett från att jag när jag var och tågluffade uppåt förra veckan åt den första pizzan sen projektets start och att jag faktiskt har installerat HoN igen (Har kört 10 matcher idag.. Men är uppe på nytt rekord nu i alla fall! 1650 sen ändringen ^^) De senaste dagarna har jag varit på Ön utanför Halmstad och badat, grillat samt spelat massa brädspel. Och lite maffia :)
 
Det blir mycket spel nu i sommar ^^ Under förra veckans lufferier blev besöket i Falun som ett minikonvent, varje vecka brukar det vara både spelkväll/mahjong och rollspel i Kristianstad. När jag sitter hemma så har jag lite diverse spelprojekt igång (exklusive HoN). Har klarat av Minish Cap och OOT - three heart challenge. Även Final Fantasy IX, underbart spel med bra story och härlig musik. Just nu håller jag på med Chrono Trigger och Final Fantasy X. Ska nog köra Skyward Sword på Hero mode nu också, tänker jag.
 
Bokskriveriet går sådär, även om jag läst nån bok, sett nån serie och nån film och fått lite inspiration från allt möjligt. Det gick faktiskt smidigare när jag skolan var igång, kanske var så att skrivandet var ett sätt att komma undan skolstressen. Jag gör mitt bästa för att fortsätta skriveri i alla fall!
 
Varför har den eventuellt mest underbara kvinna jag träffat så galet dåliga förutsättningar? Jag förstår inte poängen med att vara deprimerad över att man är småkär i någon, det är inte så det ska funka. Jag måste bli bättre på att spela piano!
 
Love & Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0