Riichi

Ja, igår spelade jag riichi nere hos Simon, blev spontant inbjuden på kvällen och det var bra tajmat (: Ändå ledig idag så jag hade inget bättre för mig igår kväll ändåså. Vilket var ett bra val, för jag fick 100% av alla Mahjongs ^^ Det är väl där man säger om tur i spel antar jag. Kul var det iaf =) Men roligast var ändå när någon skulle sätta igång musik och får igång hentai istället xD Jisses vad jag skrattade ^^

Sen har jag under den senaste veckan skrivit två kapitel på boken. Egentligen ett, men det blev så stort att jag fått dela upp det. Jag har aldrig skrivit så mycket på så kort tid, så jag ska reflektera lite över om det faktiskt blev som jag planerade. Jag är nöjd med resultatet, men funderar lite på hur rätt det egentligen är att göra som jag gjorde. Jag hade i och för sig bestämt mig för detta för typ fyra år sen, så jag låter det vara kvar .. (:

Sen är skolan igång igen med alla dess uppgifter och sånt, så när jag skriver någonstans är inte bloggen högsta prioritet.

Fyllde visst år där någon gång också. Föräldrarna kom tidigare än beräknat och innan jag hade hunnit vakna och städa lägenheten. Wellwell, vi åkte in till stan och åt god mat i alla fall :) Lite tråkigt att mitt humör alltid blir sämre när jag inte sovit mina timmar. På kvällen drog jag till Lund och tittade på den senaste Sherlock Holmes på bio, den var bra (8/10, rekommenderar för de som gillade den första). Fick också en present under dagen, en stor godispåse av Linus & Virre, som uppskattades och har småätits på sen dess. 1,2kg, men nu är det snart slut (: Mitt sockerbehov har gått tillbaka till vad det var innan förra årets nyårslöfte igen x) Ah, well! På lördag ska jag ner till Lund igen och bli bjuden på hemmagjord glass hos Z&N. Kommer bli nice =) Efter det kanske jag till och med kommer ihåg att jag har fyllt år och inte är 21 längre xD

Love & Peace

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tycker att kapitlen blev jättebra, dem tog fram mycket känslor :) tvivlar inte ett dugg på att du kommer få ihop boken precis som du tänkt :) lycka till med avslutet! Kram

2012-01-15 @ 21:13:11
URL: http://sarabergquist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0