Ny klass, ny förändring

Borde ha uppdaterat tidigare i veckan, har hänt så mycket. Har börjat i min nya idrottsklass nu :) Det konstaterades ganska kvickt att det nya året kommer bli helt klart tuffare än nästa år! Har ändå hunnit skriva lite på sista kapitlet i dagarna och hoppas hinna lite i helgen också =)

Mycket träning har det blivit, 5h gympasal med klassen (där jag fick träningsvärk som en dåre efter att ha hoppat hopprep), ett löppass, ett gympass och ett gympapass. Har köpt gymkort på gymmet som ligger i närheten från var jag bor, så kommer nog gå dit oftare än vad jag gjorde på friskis i fjol, kanske blir ett pass senare idag? :)

Har bokat tatueringstid idag med! Blev på en salong i Broby som jag fick rekommenderat till mig, lite nervös såklart men nu kommer det i alla fall bli av (: Har pratat med honom om motivet och det lät positivt ^^ Att fröken Persson sedan säger att tatueringar är "skitfult" var kanske inte så kul att höra, men det är ändå min kropp och jag är bestämd på att detta kommer bli awesome (:

Ikväll blir det tacokväll med flummis och sedan drar jag till Kkrona imorn för att hänga i nördlyan och ha lite nördkväll, bra helg indeed ^^

Love & Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0