En vanlig onsdag

Idag har jag haft en ledig, lugn onsdag. Jag har spenderat en del tid till tentaplugg, en del till datorspel. Gick ut och sprang en runda medan det fortfarande var ljus ute, var länge sen nu. Kort, som det alltid blir nu för tiden, men jag kom i alla fall ut.  Vid ett tillfälle så var stigen jag sprang på massa översvämmad och allting runt omkring likaså. Så det blev att dra rakt ut i skogen och springa lite, var längesen och det var kul (: Men att springa är roligast när man kan hålla tempo utan att bli trött, hoppas på att jag får upp lite kondis snart.

Har fortfarande inte orkat ta tag i sista kapitlet i boken, mest för att mattedelen avslutas denna veckan. Istället körde jag med flummis till maxi och köpte en massa. Köpte pyttipanna för första gången och är lite stolt över att det blev något annat än det vanliga ^^ Köpte också en massa godis och yoghurt med chokladsmak. Yep, that's right. Undrar om det verkligen är ätbart, har stört mig på att det finns en längre tid så det ska bli av att smaka det nu.

Love & Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0