Step one- done!

Nu har jag inte haft internet på mer än två dygn och det är mer krossande än vad man kan tro. Såna småsaker som att jag inte kan slå på något "Let's play"-klipp från Youtube till frukosten, det är sånt som känns mest. Jag vet inte vad som är fel heller, all felanmälan och kundsupport är helt hopplös. Gör mitt bästa att lösa det på egen hand (med hjälp av några kunniga facebookvänner), jag kommer deppa sönder om jag inte får internet förrän jag flyttar!

Men när allting kryper i en av understimulering och frustration, så krävs det inte mycket för att lugna en. Snarare så räcker det med ett "hejhej :)" från en alldeles underbar människa. Och så blev denna kvällen räddad. Det är obegripligt, det där med tjejer. Hur det kan gå från att inte tänka på någon alls till att inte kunna sluta tänka på den, under loppet av en bråkdels sekund. Hur jag så snabbt blir en liten fjortisflicka som överanalyserar vartenda litet ord och hoppar i taket av glädje av att få ett sms som det inte står mer än "kram!" på. Och lägger aldrig ifrån mig mobilen utan sitter bara och väntar på att få läsa nya ord. Nåväl, även om man innerst inne vet att det aldrig kommer bli något med det så får man ändå njuta av det lilla :)


Boken är klar nu med! Jepp! :D Riktigt galet! Sista kapitlet känns bättre än väntat ^^ Nu har jag börjat läsa om från börja och redigerat, klar med prolog + kapitel N + första kapitlet. Måste åter igen tacka Sara för all support som har gett mig en riktigt härlig skrivarvilja den senaste månaden! Snaaaart ska den tryckas, galet!


Love & Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0