Det är ballt att känna en författare

AHD idag, för 22 året i rad (!) så får jag singelstämpeln rubbed in the face. Bwah! Och inget internet har jag heller :( Och idag blev jag straffad i skolan för att jag var ärlig, I call BS on that one!

Ändå inte en jättedålig dag. Gympass med flummis bättrar humöret, fixat både lite bok och plugg och trots att jag inte har någon att utsätta för alla mina romantiska idéer så har jag ändå varit glad och kärleksfull :) Med lite choklad och orden "jag tycker det är lite ballt att känna en författare" nära mitt hjärta så myser jag till mig och slår på lite animé. Lite lugnt får man ändå ta det, trots studiestressen! (:

Love & Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0