Utkast: Aug. 05, 2012

I förrgår åkte jag gocart för första gången sen högstadiet, med ett gäng galna raceare. Visst blev man slaktad, men jag bättrade mig från 2.35 till 1.19 så jag är ändå nöjd :) Kul var det! Nu har jag lite träningsvärk också, känns halvt löjligt xD

Igår var jag på en mindre reunion hemma hos beckis i khamn, mucho trevligt :) Riktigt god mat och bra lekar. Roligt sällskap och allmänt riktigt värt! Tackar alla närvarande för sin awesomeness (: Under en av lekarna så insåg man att man kunde koppla en viss låt till en viss reklam, men man visste inte vilken produkt de gjorde reklam för. Bra gjort där, marknadsförare! xD

Du är ännu en sån där ängel, som får mig att tro att du lyfter upp mig, flyger med mig till fjärran skyar. Men jag vet att den du lyfter inte är jag, det är någon helt annan, någon du inte tänker släppa taget om. Och det gör mig inte jättemycket, för min destination är ändå åt ett annat håll. Fortfarande.

Love & Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0