Antikaos

Konstatera, bekräfta, avsluta, påbörja. Sortera, filosofera, fundera. Kärlek, ångest, förhoppning. Växjö. Dricka té.

Känner nu att jag börjar få koll på läget. Att vissa saker kan vara så svåra att erkänna för sig själv, saker man vet men förnekat. Varför har jag förnekat och varför tog det så lång tid att inse, att erkänna? Jag är glad över att se er två gå tillsammans åt samma håll. Jag hade inte velat gå åt det hållet, det hade aldrig funkat och det var ingenting jag någonsin hoppades på. Var det bara för att ha någonting att tänka på, att prata om? För om fokus läggs på det så hamnar allt annat i ett skymundan.

Nu har jag hittat ett håll som jag i alla fall vill gå åt. Jag ber för att jag förstår mina känslor och jag ber för att det ska fungera. Jag ber för att det inte är så att jag bara inte vill stå stilla längre. Underbar.

Love & Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0