Your highness

Klarade ut Zelda igår (recension kommer) och idag har jag varit sjukt trött. Iaf tränat med flummis =)
Igår såg jag en film som jag inte hade hört talas om innan, Your highness.

Genré: Parodi på äventyrsfilm (som heliga graal fast töntigare)

Story: Filmen handlar om kungens värdelösa son, som inte är duktig på någonting och har aldrig varit ute på några uppdrag. Plötsligt blir kungens bättre sons blivande fru (Zooey Deschanel) kidnappad av en ond magiker, och de två bröderna ger sig ut på jakt för att rädda henne. På vägen träffar de en snygg äventyrerska (Natalie Portman) som de halvt om halvt slår följe med. Filmen innehåller gott om hjärndöd humor och sexskämt för den som uppskattar det.

Rating: IMDB har gett filmen 5.6/10, jag tycker i och för sig att Zooey gjorde en bra roll men Natalie Portman hörde inte hemma där alls. Trots att två av mina favoritskådespelerskor var med så får filmen 5.2/10 av mig. Gillar man de skådespelerskorna så borde man se den, inte annars.


Love & Peace

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Klart att du ska vara den första, av de jag känner, som klarar ut Zelda ^^ Här är det endast Joacim som spelat och saknar snabbkommandon på styrkorset till sakerna.

Du är fin och jag saknar dig! Du måste komma hit den 4 februari och se på när Leia får vatten på huvudet (vi bjuder på fika)! Du är alltid välkommen, så det gör inget om du råkar ha vägarna förbi innan såklart!

<3

2011-12-20 @ 00:46:06
URL: http://angelicamagdalena.blogg.se/
Postat av: Sara

Äventyret fortsätter...nu har jag skrivit ut kap 8-12 för att ha något att göra då jag sitter i bussen på väg till Lindvallen ikväll. Ser fram emot att få läsa den "lilla" bunten som skrivaren tryckte ut! :D

2011-12-22 @ 12:11:47
URL: http://sarabergquist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0