The big bounce

Att inte förstå sig själv är ett ganska intressant fenomen. I några månader har jag fått för mig att jag haft någon typ av känslor för någon. Tankarna har varit många och ganska djupa filosofier. Sen räcker det med ett ord från en viss person för att dessa känslor helt ska byta plats. Det är säkert ett vanligt och förklarligt begrepp, men det gör det inte mindre förvirrande för min del. För om man kan ha känslor så länge, och sen så bara försvinner dem, hur ska man då kunna veta vad som är äkta?

FILM -> The big bounce

Såg en film igår, första på länge. Laddar inte ner filmer i lyan längre, eftersom att internetet där är så galet instabilt.
Denna filmen har fått 4.8/10 av IMDB.
Genré: "Thriller", men jag skulle mer kalla det för komedi på ett typiskt amerikanskt sätt.
Många kända skådespelare, den handlar om Owen Wilson men även Morgan Freeman och Charlie Sheen m.fl. har stora roller.

Filmen handlar om att Wilson blir uppraggad av en sexbomb som vet att han är ganska duktig på att göra inbrott. Hon ber honom att göra inbrott på en viss plats vid ett visst tillfälle och sno åt sig 200,000$. Den kan låta lite förutsägbar, men den har sina "WTF-moments" och jag tycker i alla fall den var bättre än IMDB.

Jag ger den 6.2/10.



Love & Peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet om de är äkta när det blir "på riktigt" =) Innan dess är det nog bäst att inte tänka för mkt

2011-12-09 @ 23:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0