No strings attached

Såg ju Thor igår och gav den kanske lite oförtjänt högt betyg, men så är det när snygga skådespelare är med! Bestämde mig hursomhelst för att jag skulle se No strings attached för tredje gången denna lördagskväll (:

Genré: Sliskig Amerikansk Kärlekskomedi

Story: Väldigt precis som "Friends with benefits" (Justin timberlake, Mila Kunis) så handlar denna filmen om två snyggingar (Natalie Portman, Achton Kutcher) som bestämmer sig för att ha sex med varandra utan att få känslor för varandra. Oerhört förutsägbar, men what the heck. Skillnaden mellan de två filmerna är att den andra känns lite mer normal medan personerna i denna är lite mer "messed up" (och det är nog därför jag föredrar den här).

Rating: IMDB har gett filmen 6.2/10, men återigen så höjer jag den och sätter därmed 7.5/10. Den är helt klart värd att se flera gånger, och även om storyn är lite meh så är det fortfarande bra och roliga skådespelare. Tycker man om denna bör man se Friends with benefits och vice versa! =)

Love & Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0