Julklapparna staplas men ännu ingen julgran

Har spenderat dagen till att köpa lite julklappar inne i stan. Några blev lite dyrare än vad jag planerat men när man hittar något man vill ha så blir det så det får bli. Gick runt en stund med Jonas (Gammal klasskamrat) och Frida, åt lunch och drack thé på teapot (Lady Love -> Klart godkänd). Nu blir det nog en lugn ensamkväll, ska köpa lite mer presenter på nätet och förhoppningsvis ta tag i att skriva lite på boken =) Har träffat ovanligt många människor från högstadietiden idag, både lärare och klasskamrater och chefer. Antar att det är en sån dag då alla är ute och shoppar, Kristianstad är ändå något av en bra shoppingstad för den som letar efter annat än det jag letar efter.

Trots julklappar under fläkten och adventsljus på bordet har jag inte fått någon julkänsla än. Är nog inte så konstigt eftersom jag är uppväxt i en familj som nästan sagt upp julen, men ibland känner man för att få någon annan känsla än den som blåst och gråa skyar ger en.

Love & Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0