Hallonsoda

Det har blivit ett litet uppehåll nu under juletid, ber om ursäkt för det. Var upptagen med att fira jul, umgås med underbara vänner, få julmat och klappar, se på bio (Girl with the dragon tattoo, okej sevärd), släktmiddag och konvent. Det sistnämnda, CrossCon, kan ha varit det bästa med det hela :) (gängträffen hos björkman var dock awesome den också). Har dessutom vunnit utgivning av min bok! Så jag har en del att pilla med, för jag vill få klart det så snart som möjligt nu (: Har vänner som läser igenom lite just nu och sen har jag en eventuell framsida på gång också ^^

Det bästa med den senaste veckan är ändå hallonsoda. Denna ljuva, söta, vackra och saknade. Det är få saker som får hjärtat att slå så hårt som det gör när man har hallonsoda i handen, eller när man får känna den underbara smaken som bara finns i hallonsoda. Hade hallonsoda varit en kvinna, så hade jag älskat henne mer än vad jag någonsin kunnat älska förut! Om jag hade varit en musik, så hade jag skrivit en låt om hallonsoda. För hallonsoda förtjänar en låt.

Love & Peace

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Hallonsoda är det bästa!

Jag är ledsen över att jag inte var på CrossCon, men nästa år blir massor av konvent!

Jag har paket till dig som du måste få!

Du är Fin! <3

Jag vill läsa din bok och köpa den till alla i julklapp nästa år!

KÄRLEK OCH GLÄDJE!

2011-12-31 @ 14:51:21
URL: http://angelicamagdalena.blogg.se/
Postat av: J-A

<3

2011-12-31 @ 15:29:24
URL: http://akarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0